Külföldi munka hajókon, szállodaiparban

Folyamatosan keresünk fiatalos munkavállalókat szállodaiparba, luxus hajókra. Nyelvi képzést, szakmai képzést biztosítunk. A kiutazásban, munkába állásban, mindenben segítünk.
Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469 telefonszámon!
Nyilv. szám: 00468/2009,

A következő nagyvárosokban vannak irodáink: Budapest, Debrecen, Kaposvár, Pécs, Szekszárd, Nyíregyháza, Zalaegerszeg
Van olyan luxus hajó, ahol 23 növendékünk dolgozik egyszerre.

Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469 telefonszámon!

2009. november 30., hétfő

Külföldi munkalehetőség, luxus hajókon, szállodaiparban

Külföldi munkalehetőség luxus hajókon, szállodaiparban, angol nyelvterületen.
Folyamatosan keresünk fiatalos jelentkezőket az egész országból külföldi munkára, luxus hajókra, szállodaiparba angol nyelvterületre.10 nagyvárosban vannak irodáink, így teljeskörű tájékoztatást kaphatsz személyesen a munkákról.

A következő nagyvárosokban vannak irodáink: Budapest, Debrecen, Kaposvár, Miskolc, Pécs, Szekszárd, Nyíregyháza, Zalaegerszeg,Kecskemét

Folyamatosan keresünk fiatalos munkavállalókat külföldi munkára. Hívd a következő telefonszámot és kollégáink mindenben segítenek:
30/8161-469 Hívd és munkatársaink mindenben segítenek! 
Érdeklődni: Hétfőtől,Péntekig 9-15 óra között, 30/8161-469 telefonszámon! 

37 megjegyzés:

Feri írta...

Helló!

23éves fiú vagyok.Alap fokú angol nyelvtudással ,közép fokú német nyelvtudással rendelkezek.Részletes tájékoztatást kérek a külföldi munka vállalási lehetőségekről az alábbi e-mail címre : ferenc174@freemail.hu-ra

Feri írta...

Helló!

23éves fiú vagyok és alap fokú angol nyelvtudással, közép fokú német nyelv tudással rendelkezem .Részletes tájékoztatást kérek a külföldi munka vállalási lehetőségekről ,az alábbi e-mail címre: ferenc174@freemail.hu-ra

Nagy Jocó írta...

Nagy Józsefnek hívnak és a külföldi állással kapcsolatosan szeretnék egy kisebb felvilágosítást kapni! Amennyiben ez lehetséges kérem e-mailben legyenek szívesen válaszolni! nagyjoco1986@gmail.com

tünde írta...

sziasztok Tünde vagyok engem is érdekelne a külföldi munkalehetösége alap angolt beszélek szállodák hajok takaritása érdekelne ha lenne ilyen fajta munka létszives ezen az email cimen értesitsetek Pinteretelkatunde@freemail.hu köszönöm elöre is köszönöm

Hajnal írta...

Tisztelt Ügyintézők!

Angol nyelvtudással és hajópincér végzettségel keresek munkát,elsősorban hajóra segédpincér,konyhai kisegítő,illetve takarítói munkakörben.Hajós referenciám is van,5 csillagos hajón dolgoztam 2009-ben,bármikor tudok kezdeni.
Érdekel más külföldi munka is.
Kérem küldjenek részletes tájékoztatót.
Köszönöm előre is a válaszukat.
Üdv.Henrietta noezoe@citromail.hu

Unknown írta...

26éves fiatal ember és párja bennünket is érdekelnének a részletek de a megadott telefonszámon nem lehet elérni senkit. Ez úton szeretnénk részletes tájékoztatást kapni a lehetőségeinkről előre is köszönjük gabordancso@gmail.com

Unknown írta...

Helló!

23éves fiú vagyok. Alap fokú angol nyelvtudással rendelkezem. Vendéglátásban dolgoztam felszolgálóként. Bármilyen külföldi munka érdekelne. Kérlek bennetek küldjetek nekem tájékoztató anyagokat az alábbi e-mail címre:cseh.andras4@gmail.com

Attila írta...

Üdvözletem!
24 éves fiú vagyok, felszolgálói tapasztalattal. Külföldi munkavállalásról szeretnék tájékoztatást kérni (lehetőségek, ügynökség felkészítési díja stb.). Sajnos nyelvtudással nem rendelkezem, de hajlandó vagyok tanulni. Minden megoldás érdekel!
E-mail címem: attilar@citromail.hu
Köszönettel!

Attila írta...

Üdvözletem! 24 éves fiú vagyok, felszolgálói tapasztalattal. Külföldi munkavállalással kapcsolatban szeretnék tájékoztatást kérni (lehetőségek, valamint az ügynökség felkészítési díja). Sajnos nyelvtudással nem rendelkezem, de hajlandó vagyok tanulni. Minden megoldás érdekel! E-mail címem: attilar@citromail.hu
Köszönettel!

Norbert írta...

Üdvözlet!
Agócs Norbert vagyok.
Külföldi munkavállalással kapcsolatosan szeretnék érdeklődni, egy kisebb felvilágosítást kapni! Itthon a vendéglátásban baartenderként dolgozok, a koktélok világában. Az angolt "konyhanyelven beszélem" de nem érzem elegendőnek a tudásom. Amennyiben van rá mód kérem e-mailben legyenek szívesen válaszolni!
címem: anorbert@citromail.hu
köszönettel
Agócs Norbert

Unknown írta...

Üdvözlöm!

Kohl Katalin vagyok, 24 éves, gyógytornászként, valamint gyógymasszőrként dolgozok, alap angolt beszélek és kicsit portugálul, masszőri állások érdekelnének luxus hajón.
Szeretnék tájékoztatást kérni a lehetőségekről!
Előre is köszönöm!
e-mail: nevefelina@vipmail.hu

Moabit írta...

Szia ,
En es baratnom szeretnenk munkat vallalni szallodaban esetleg hajon. Jelenleg promoterkent dolgozunk egy daniai sulinak , de szeretnenk valtani, uj helyeket megismerni es tobb mindent kiprobalni mielott jelentkeznenk az egyetemre. En egy 23 eves magyar srac vagyok a baratnom pedig 21 eves eszt lanyzo. Anyanyelvunkon kivul angolul tokeletesen kommunikalunk. Jartunk mar Anglia majdhogy minden szegleteben es utazgattunk mar Europa mas orszagaiban is .Nemreg erkeztunk vissza Malawibol ahol Development Instructurkent fejlesztesi projectekben dolgoztunk ugy mint 2th hand business es HIV/AIDS elleni kuzdelem. Ezidaig nyiltnapok ,szindarabok, esti programok szervezesevel foglalatoskodtunk ,ugyanakkor en muveszetet a parom pedig angol nyelvet tanit raadasul jogsija is van. Igazabol nem tudom mennyit erdemes magunkkal kapcsolatban irnom igy elso nekifutasra, de remelem egy gyenge bemutatkozasnak azert megfelelt. Mi meg korulbelul 2 hetet szandekozunk itt tolteni a sulinal es lepnenk is. Esetleg ha a tulajdonsagainkhoz merten pontos munkaleirast veltel bennunk felfedezni kerlek ne hezitalj csak ismertesd a felteteleket es mi kuldunk cserebe kerdeseket.
Varom a mihamarabbi valaszleveledet az oraketao@live.com -ra.
Udvozlettel:
Sanyi es Leili

Moabit írta...

Szia ,
En es baratnom szeretnenk munkat vallalni szallodaban esetleg hajon. Jelenleg promoterkent dolgozunk egy daniai sulinak , de szeretnenk valtani, uj helyeket megismerni es tobb mindent kiprobalni mielott jelentkeznenk az egyetemre. En egy 23 eves magyar srac vagyok a baratnom pedig 21 eves eszt lanyzo. Anyanyelvunkon kivul angolul tokeletesen kommunikalunk. Jartunk mar Anglia majdhogy minden szegleteben es utazgattunk mar Europa mas orszagaiban is .Nemreg erkeztunk vissza Malawibol ahol Development Instructurkent fejlesztesi projectekben dolgoztunk ugy mint 2th hand business es HIV/AIDS elleni kuzdelem. Ezidaig nyiltnapok ,szindarabok, esti programok szervezesevel foglalatoskodtunk ,ugyanakkor en muveszetet a parom pedig angol nyelvet tanit raadasul jogsija is van. Igazabol nem tudom mennyit erdemes magunkkal kapcsolatban irnom igy elso nekifutasra, de remelem egy gyenge bemutatkozasnak azert megfelelt. Mi meg korulbelul 2 hetet szandekozunk itt tolteni a sulinal es lepnenk is. Esetleg ha a tulajdonsagainkhoz merten pontos munkaleirast veltel bennunk felfedezni kerlek ne hezitalj csak ismertesd a felteteleket es mi kuldunk cserebe kerdeseket.
Varom a mihamarabbi valaszleveledet az oraketao@live.com -ra.
Udvozlettel:
Sanyi es Leili

Unknown írta...

Sziasztok!
Páromat és engem is érdekelne, hogyan lehet kijutni hajókra dogozni. A megadott számon nem lehet senkit elérni, foglalt, vagy senki nem veszi fel! Jó lenne, ha valaki tudna nekünk segíteni. Ezen az email címen várom a leveleket, ha valaki tud infóval szolgálni:-)! dakota0130@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Marcsi

Hajnal írta...

Sziasztok!

Ha valaki hajón szeretne dolgozni,talál Mo.-on néhány megbízható közvetítőt is.

A legjobbak:

KG
Dunarapszódia
Crew Agency
Gmn

Igaz ha aláírod a szerződést fizetni kell nekik max.80e.,de mindegyik megbízható cég,személyes tapasztalatom van velük.Az oldalukon megtaláljátok hogy milyen követelményeknek kell megfelelni,max.35év ill.szakács cukrász max.45év,nyelvtudás,sok esetben gyakorlat referenciával igazolva.

imre írta...

Helló 35-éves férfi vagyok nagyon sokoldalú most egy kórházban dolgozom műtőben egy kicsit beszélek angolul de most is tanulom. Bármiien munka érdekel az egészségügy közel áll hozzám mert kb:17-éve benne vagyok. Részletes tájékoztatást kérek a külföldi munka vállalási lehetőségekről az alábbi e-mail címre :biri2@freemail.hu

Szabi írta...

Tisztelt Hölgyem, Uram!
Szabolcsnak hívnak, 22 éves vagyok.
Vendéglátó technikusi végzettségem van. Érdekelne minden fajta munka, szeretem a kihívásokat.
Alapfokú német nyelvtudásom van.
Kérem küldjenek egy tájékoztatót a külföldi munkákról.
Előre köszönöm!
E-mail címem: papp870812@freemail.hu

Üdvözlettel Papp Szabolcs

Unknown írta...

Helló!
20 éves lány vagyok.Felszolgáló szakmával rendelkezem!Angol nyelvtudásom nagyon kevés,de szívesen mennék külföldre(hajóra) dolgozni!Szeretnék részletesebb információt kapni a lehetőségekről!
e- mail címem:nyiri.szabina89@gmail.com

Unknown írta...

Sziasztok!
Annamáriának hívnak, 26 éves vagyok. Középfokú angol nyelvtudással rendelkezem.
Szívesen vállalnék munkát külföldön szállodában vagy folyami hajón néhány hónapra, mint szobaasszony vagy takarító vagy konyhai kisegítő.. Kb. 3 hónapra mivel diák vagyok. Részletes tájékoztatást szeretnék kérni az alábbi emaail címre:
sydni30@citromail.hu
Előre is köszönöm.

Levelezo írta...

Sziasztok,
Máltán szeretnék munkát vállalni, szállodai munkakörben (szobaasszony, takaritói), de sajnos nem ismerem a módját és a lehetőségeket. Egyelőre alapfokú angolnyelv-ismeretem van és középkorú nő vagyok. Három hónapban gondolkodnék kezdetben.
Ha valaki tud, kérem írásban küldjön tájékoztatást e témában.
Koszonom szépen!
levelezo@postafiok.hu

Unknown írta...

sziasztok Balázs vagyok 27 éves külfödön szeretnék dolgozni nyelvtudásom angol alap villanyszerelő a végzettségem
az ajánlatokat wiselektro@gmail.com ra kérném
mindegy milyen munka

Józsi írta...

Sziasztok!Szeretnénk kint dolgozni mindegy milyen munka nyeltudásunk sajnos nincs de reméljük hogy tudtok munkát ajálani nekünk.Józsi 24 és Norbi ugy szintén 24 évesek vagyunk.Jelenleg van munka helyünk ,de szeretnék kint dolgozni,szeretjük az új kihivásokat.Válaszaitokat várjuk sandonorbi@citromail.hu,vagy simcsi000@citromail.hu-ra.Előre is köszönjük a segitségeteket.

Temi_20 írta...

Üdvözletem!
Renáta vagyok. A következő a kérdésem:
Ha elvégzem Önöknél ezt a tanfolyamot,akkor hány százalék,hogy tudnak is adni munkát a közel jövőben? Én szárazföldi munkát szeretnék,oda mennyi ideig kell várni?Az állásinterjú mit dönt el??Hogy mehetek vagy sem,vagy azt,hogy milyen pozícióra?Előre köszönöm a válaszukat!

Imre21 írta...

Tisztelt ÜgyIntézŐk!!

21 éves fiú vaok!!Jelenleg cukrászként dolgozom és szeretnék hajóra kijutni de csak németül tudok alapfokon!!!Szeretnék érdeklödni h igy milyenek az esélyeim??Ha elvégzem Őnöknél a nyelvtanfolyamot milyen esélyem van kijutni cukrászként???Előre is köszönöm!!!A válaszukat a következő e-mail címre várom:kissimike18@freemail.hu

Unknown írta...

Sziasztok! 19 éves lány vagyok, idegenforgalmi menedzsernek tanulok, németül közép, angolul, franciául alapfokon beszélek. Szeretnék külföldön dolgozni, de csak egy szabad hónapom van nyáron, ez gond a m.vállalás szempontjából? Ha így is van leheetőség, akkor szívesen venném ha elküldenétek a részletes tájékoztatást: norics19@freemail.hu.

csaba írta...

Szeretnék információt kapni külföldi munkákról!Nyelv tudás nélkül!varadi25@freemail.hu-címre.Előre is köszönöm.

Nikolett írta...

Sziasztok!

19 éves vagyok és a párommal szeretnénk kijutni külföldre (ő szintén 19 éves). Leginkább szállodába szeretnénk menni, akár mosogatói vagy takarítói munkát is elvállalunk. Sajnos a nyelvtudásunk egyikőnknek sem a legkíválóbb, de hajlandóak vagyunk tanulni! Szeretnék pontos tájékoztatást kérni a lehetőségekről és mindenről ami ezzel kapcsolatos!
Előre is köszönöm.
e-mail cím: freiday@freemail.hu

Nikolett írta...

Sziasztok!

19 éves vagyok és a párommal szeretnénk kijutni külföldre (ő szintén 19 éves). Leginkább szállodába szeretnénk menni, akár mosogatói vagy takarítói munkát is elvállalunk. Sajnos a nyelvtudásunk egyikőnknek sem a legkíválóbb, de hajlandóak vagyunk tanulni! Szeretnék pontos tájékoztatást kérni a lehetőségekről és mindenről ami ezzel kapcsolatos!
Előre is köszönöm.
e-mail cím: freiday@freemail.hu

farkas bence írta...

hello
egy 18 éves frissen érettségizett fiatalember vagyok.szeretnék munkát vállalni nyárra (2-3) hónap.jelentkezésüket várom
hellermari@freemail.hu

Mike írta...

Helló!
László vagyok 18éves alapfokon beszélek angolul és németül. Szeretnék kijutni egy hajóra világot látni és dolgozni.
Hogyha tudnának bármilyen jellegű állást akkor kérek jelezzék:

e-mail címre: mike.labancz@freemail.hu

Mike írta...

Helló!
László vagyok 18éves alapfokon beszélek angolul és németül. Szeretnék kijutni egy hajóra világot látni és dolgozni.
Hogyha tudnának bármilyen jellegű állást akkor kérek jelezzék:

e-mail címre: mike.labancz@freemail.hu

Balogh Dávid írta...

Szia
Én egy 20 éves fiú vagyok,aki szeretne külföldön dolgozni,bármilyen munkát szivesen csinálok,nyelvtudás minimális angol és német.érettségim és szakmám is van.tájékozttást kérnék az alábbi email címre:david0524@freemail.hu.
elöre is köszönöm.

Berci írta...

Sziasztok!

21éves srác vagyok.Minimális angol nyelvtudással, szívesen dolgoznék hajón vagy más külföldi munkakörben.
Kérlek küldjetek részletes tájékoztatást. Előre is köszönöm üdv:Berci bebb@freemail.hu

Szuzi írta...

Hello!

26éves lány vagyok.Érdekelne a külföldi munka.Ezzel kapcsoatban szeretnék tájékoztatást kapni az alábbi e-mail cimre:szuzi8426@freemail.hu
Előre is köszönöm

Nagy Alexandra írta...

SZIA! NAGY ALEXANDRÁNAK HIVNAK! ÉS 18 ÉVES LESZEK MOST NOVEMBER 10ÉN! ÉS BOLTI ELADÓNAK TANULOK MOST FOGOK VÉGEZNI VELE ÉS SZERETNÉK MÁR A SZAKMÁBA MAJD DOLGOZNI , SZERTNÉM HA TUDNÁTOK NEKEM SEGITENI VALAMI ÁLLÁS AJÁNLATOT ADNI! ÉS SZERTNÉK A KÜLFÖLDI MUNKÁROL ÉRDEKLŐDNI RÉSZLETESEBBEN MERT TECCIK! KÖSZÖNÖM ELŐRE IS! SZIA ÜDV:SZANDY.

nikus írta...

Helló! Pap Nikolett vagyok és Részletes tájékoztatást kérek a külföldi munka vállalási lehetőségekről az alábbi e-mail címre: nikus19901115@gmail.com

batimea93 írta...

Szia! 19 éves lány vagyok. A barátommal szeretnék hajón dolgozni. De angol nyelvtudásunk elég gyér. Az is elég lenne ha konyhai kisegítőként dolgoznánk vagy takarítanánk.Gimnáziumban végzek idén és barátom is csak ő fodrász szakmában. Szeretnénk segítséget vagy tanácsot kérni hogy van-e esélyünk valamerre elindulni a hajós munka irányába.Kérem küldjenek részletes tájékoztatót!E-mail címem: batimea93@gmail.com