Külföldi munka hajókon, szállodaiparban

Folyamatosan keresünk fiatalos munkavállalókat szállodaiparba, luxus hajókra. Nyelvi képzést, szakmai képzést biztosítunk. A kiutazásban, munkába állásban, mindenben segítünk.
Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469 telefonszámon!
Nyilv. szám: 00468/2009,

A következő nagyvárosokban vannak irodáink: Budapest, Debrecen, Kaposvár, Pécs, Szekszárd, Nyíregyháza, Zalaegerszeg
Van olyan luxus hajó, ahol 23 növendékünk dolgozik egyszerre.

Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469 telefonszámon!

2009. november 4., szerda

Hajós munka, külföldi munkák angol nyelvterületen

Külföldi munkavállalás!
Folyamatosan keresünk fiatalos munkavállalókat külföldi munkára, luxus hajókra, szállodaiparba, vendéglátásba, idegenforgalomba, angol nyelvterületre. Nyelvi, szakmai felkészítést biztosítunk.
Ha valóban szeretnél külföldi munkát vállalni, akkor gyere és jelentkezz, mert velünk biztos megtalálod a megfelelő állást.
Mindenben segítünk Kiutazásban, szállásban, munkába állásban munkatársaink segítenek.
30/8161-469 Hívd és munkatársaink mindenben segítenek!


Ingyenesen jelentkezhetsz egy teljes körű személyes bemutatásra, ahol minden kérdésedre azonnal válaszolunk.
A jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Ha szeretnél külföldön, luxus hajókon, szállodaiparban dolgozni. Gyere el és hallgasd meg az ingyenes tájékoztatónkat. Párok, baráti társaságok is jelentkezhetnek.

Folyamatosan tudunk külföldi munkát biztosítani, folyamatosan keresünk külföldi munka vállalókat.
30/8161-469 Hívd és munkatársaink mindenben segítenek! 
Érdeklődni: Hétfőtől,Péntekig 9-15 óra között, 30/8161-469 telefonszámon!
Nyilv. szám: 00468/2009,

48 megjegyzés:

reka írta...

26 éves lány vagyok és külföldön szeretnék dolgozni szállodában vagy hajón. Nyelvet nem nagyon beszélem. Kérem az email címemre küldjenek ajánlatot. szaboreka83@gmail.com

Timi írta...

21 éves lány vagyok. Németül felsőfokon, angolul középfokon beszélek. A párommal mennénk ki külföldre, aki sajnos semmilyen nyelvtudással nem rendelkezik. Kérem, küldjenek állásajánlatokat. timmcsikeee@freemail.hu

Unknown írta...

sziasztok szeretnék én is jelentkezni 24 éves vagyok nemrég jöttem haza külföldről mert nem voltam bejelentve ennek következménye hogy ki sem lettem fizetve. szeretnék továbbra is külföldön dolgozni németül folyékonyan beszélek. erika0324@gmail.com

Névtelen írta...

30 eves fiu vagyok,jelenleg csehorszagban dolgozok a Foxconn gyarban az Apple reszlegen.Szeretnek en is Angliaban dolgozni hajon vagy szalodaban.Az angol nyelv megy alapfokon,es egy pici nemetet is tudok.Kerem kuldjenek allasajanlatot az e-mail cimemre:barella.levente@gmail.com
Elore is koszonom!

Évi írta...

22 éves lány, egy éves külföldi (Anglia) munkatapasztalattal, társalgási angol nyelvtudással.A külföldi munkalehetőségek érdekelnek. Kérem ajánlatukat a következő e-mail címre küldjék el.: csaladora01@freemail.hu
Előre is köszönöm.

atty írta...

sziasztok 25 éves srác vagyok segédmunkásnak szeretnék jelentkezni valameik hajóra!angol nyelvtudásom alap!kérem email cimemre ajánlatot köszönöm elöreis!

atty írta...

sziasztok attila vagyok 25 éves alapangol tudással szeretnék hajón dolgozni segédmunkásként várom az ajánlatokat elörre is köszönöm!805ati@citromail.hu

András írta...

Helló.
Én 25 éves srác vagyok.Hajón vagy esetleg szállodában szeretnék elhelyezkedni szakácsként.Külföldi tapasztalatokkal rendelkezem.
Nyelv ismeretem alap angol,kevés német.Jelenleg Írországban tartózkodom munka keresés céljából.(De nem sok sikerrel)
Ajánlatukat a ratku@freemail.hu -ra várom .Előre is köszönöm.
András

András írta...

Helló.
Én 25 éves srác vagyok.Hajón vagy esetleg szállodában szeretnék elhelyezkedni szakácsként.Külföldi tapasztalatokkal rendelkezem.
Nyelv ismeretem alap angol,kevés német.Jelenleg Írországban tartózkodom munka keresés céljából.(De nem sok sikerrel)
Ajánlatukat a ratku@freemail.hu -ra várom .Előre is köszönöm.
András

alt írta...

Sziasztok! 22 éves lány vagyok, és belevágnék egy külföldi munkába hajón vagy szállodában, mindegy. Német erős alap és angol alap nyelvtudással.
Ha van valamilyen lehetőség, kérnék egy tájékoztatást az alt123@freemail.hu címre.
Előre is köszönöm.

alt írta...

Sziasztok! 22 éves lány vagyok, és belevágnék egy külföldi munkába hajón vagy szállodában, mindegy. Német erős alap és angol alap nyelvtudással.
Ha van valamilyen lehetőség, kérnék egy tájékoztatást az alt123@freemail.hu címre.Előre is köszönöm.

Unknown írta...

38 éves családanya vagyok és külföldön szeretnék dolgozni szállodában vagy hajón. Nyelvet nem nagyon beszélem. Kérem az email címemre küldjenek ajánlatot. erzsok1971@hotmail.com

Sanyi írta...

24 éves srác vagyok és szeretnék külföldön dolgozni.Sajnos semmilyen nyelvtudással nem rendelkezek.Kérem az email címemre küldjenek ajánlatot.kolszak@freemail.hu

Sanyi írta...

24éves srác vagyok és külföldön szeretnék dogozni.Sajnos semmilyen nyelvtudással nem rendelkezem.Kérem az email címemre küldjenek állásajánlatokat.kolszak@freemail.hu

Unknown írta...

22 éves srác vagyok. Szeretnék külföldön, szállodában vagy hajón munkát vállalni, kevés nyelvismerettel rendelkezem. Ajánlatokat az oszlanczi.adam@gmail.com -ra várom. Előre is köszönöm

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

45 évesen nyelvtudás nélkül fiatalosan gépekhez általános karbantartáshoz értő BCDE jogsival nehézgépkezelői végzettséggel lehet-e valamilyen munkát kapni általatok köszi a választ kérném oti64@invitel.hu-ra Imre

GolyszLee írta...

Én is kérnék egy tájékoztatót a hellbrecht.peter@gmail.com címre.

Előre is köszönöm.

istvan78 írta...

Én jelen pillanatban kelet Londonba élek!Nem sikerült munkát találnom..ez idáig.Hidegburkolásban 10 éves tapasztalatom van..de más jellegü munka is érdekelne.Az angolom a gyenge feletti de folyamatosan tanulom.Kérném a mielöbbi tájékoztatást.Elöre is köszönöm.
Elérhetöségem.
jedi1978@freemail.hu

krisztián írta...

23 éves pék szakmával rendelkező nagy munkabírásu srác vagyok.Bármilyen munkakörben dolgoznék.Az angol nyelvet nagyon minimális szinten beszélem.gerhat.krisztian@freemail.hu

Unknown írta...

33 éves lány vagyok, felsőfokú angol nyelvtudással, valamint alap némettel, több év amerikai multinál szerzett tapasztalattal. Párommal, aki alapfokon beszél angolul szeretnénk külföldön elhelyezkedni. Kérem, amennyiben van ajánlatuk számunkra, az alexrubecz@gmail.com-ra küldjék el számunkra.

Judy írta...

Sziasztok!
28 éves lány vagyok, és külföldi munka érdekelne hajón, vagy szállodában. Angolul alap fokon tudok, de bátortalan vagyok megszólalni. Ajánlatokat kérnék a következő címre: kissanna_6@hotmail.com
Köszönöm

fredy85 írta...

21 éves lány vagyok.A párommal mennénk ki külföldre, sajnos semmilyen nyelvtudással nem rendelkezünk. Kérem, küldjenek állásajánlatokat,vagy tájékoztatót a fredy85@citromail.hu címre.Köszönöm

Unknown írta...

33 éves családanya vagyok és külföldön szeretnék dolgozni szállodában esetleg hajón. Nyelvet nem beszélem. Kérem az email címemre küldjenek ajánlatot. daroczinoemi@freemail.hu

vinczeákos írta...

19 éves középszintű érettségi szinten angolul, valamint társalgási szinten franciául beszélő fiatal vagyok aki szeretne külföldön dolgozni, akár hajon is bármilyen területen de 1 éves személyi edzői tapasztalattal is rendelkezem ha volna ilyen jellegű állás. Kérem az email címemre küldjenek ajánlatot. vincze_akos@freemail.hu

betti írta...

Sziasztok. 16 éves lány vagyok. Angol közép szintű német alap szintű nyelvtudással rendelkezem. Hajón, szállodában vagy babysitterként szeretnék dolgozni.
Kérem, küldjenek állásajánlatot:
betti11.11@citromail.hu

beatrix írta...

26 éves lány vagyok,nagyon alap angollal,de szeretnék megtanulni!
a párommal szeretnénk kimenni külföldre!Mindenféle munka érdekelne.Kérném erre a cimre küldjenek ajánlatot:
trixi0705@citromail.hu

attila írta...

30 éves fiu vagyok,szeretnék külföldön dolgozni,a szakmám az festő,de bármely betanitott munka érdekelne.Nyelvtudásom salynos nincs.
Ha tudtok segiteni kérlek értesitsetek.köszönöm.

attila írta...

Én egy 30 éves fiu vagyok festő végzetséggel,de érdekelne minden betanitott munka lehetőség is.
Sokat dolgoztam már étteremben konyha segédként is.kérem küldjetek ajánlatokat:himer.attila@freemail.hu
Köszönöm.

Unknown írta...

32 éves fiú vagyok,nemrég találkoztam a hirdetésetekkel,és nagyon felkeltette az érdeklődésem.Szeretném ha küldenétek egy időpontot vagy felhívnátok telefonon,személyes találkozó megszervezése miatt. 06303418162-ezen a számon vagy nagykrisztian7802@gmail.com-cimen Köszönettel Nagy Krisztián

Unknown írta...

sziasztok 20 éves fiú vagyok szeretnék külföldön dolgozni de nyelvtudásom nincs de hajon vagy szállodába takarító mosogató amihez nem sok nyelvtudás kell szívesen vállalnék e-mail cime:kotaitomy@freemail.hu létszi küldjetek tájékoztatót

Bogárka írta...

Sziasztok!

Külföldi munkát keresek, takarítói, varrónői állást. Sajnos nyelvet nem nagyon beszélek.Minden megoldás érdekel.
bogárka04@velvet.hu

Névtelen írta...

28 éves srác vagyok külföldi szállodai,fém ipari munkát keresek!Sajnos nyelvet nem nagyon beszélek!A párommal ketten!Kérem küldjenek ajánlatot az email címemre:varga.longer.peter@gmail.com

m.timike2 írta...

26 éves lány vagyok, szeretnék külföldön dolgózni, hajón vagy szállodába. Angol nyelvből középfokú nyelvvizsgám van , és németül is alapszinten beszélek. Kérném küldjenek állás ajánlatokat. m.timike2@freemail.hu

Unknown írta...

28 éves lány vagyok.Most kezdtem angolul tanulni,a párommal mennénk ki.Ő kőműves,és 24 éves.Nekem takarítói végzettségem van.Ajánlatokat kérek:csillacska1981@citromail.hu
Párom erős alapszinten,beszél angolul,németül.

Unknown írta...

Sziasztok.
Bővebb infót szeretnék kérni
sanyika11@freemail.hu-ra
Felszolgáló vagyok, német alap tudással.köszi

Unknown írta...

Semmilyen email címet nem találtam az oldalon. Telefonon nem tudok jelentkezni, mert Londonban élek. Nyelvtudás nélküli munkák érdekelnének bármi és bárhol a világban. Ha van ilyen, erre a címre kérnék tájékoztatást:
andrea.z@citromail.hu
Köszönöm.

Unknown írta...

27 éves lány vagyok , külföldi munka érdekelne (USA-ban , pontosabban Floridában ).Szállodában takarítóként , szobalányként szeretnék elhelyezkedni .Angolul most tanulok .Kérem , amennyiben van ajánlatuk számomra , az erikatoth.cart@gmail.com -ra küldjék el számomra .

roland írta...

29 éves férfi vagyok,szeretnék külföldön dolgozni elsősorban angol nyelvterületen,az angolt társalgási szinten beszélem.
Kérem az email cimemre küldjenek ajánlatokat. Épitőipar és vendéglátás érdekelne.
ftc81roland@freemail.hu

gyurcsis írta...

sanyi vagyok 30-éves.külföldön szeretnék munkát válalni.nyelvtudás nélkül

Unknown írta...

Tisztelt Munkaado!
Tajekozodni es jelentkezni szeretnek: 23 eves lany
nyelvtudas nelkul,ambicioval. Email cimre bovebb ajanlatot szeretnek kerni: erikarekka@yahoo.com
Koszonettel: Kovacs Reka

László írta...

25 éves srác vagyok,jelenleg egy multicégnél dolgozom magyarországon,ami által többször voltam külföldön dolgozni.Német alap nyelvtudással és egy kis angol nyelvismerettel rendelkezem.Barátnőmmel szeretnénk külföldön dolgozni,Ő társalgási szinten beszéli a németet.Bármilyen megoldás érdekel.
E-mail:czimmermann.laszlo@freemail.hu

Gyula írta...

Jó napot kívánok!Szeretnék külföldön dolgozni,hajón!Felszolgáló a szakmám,de sajnos nem tudok angolul!Kérem küldjenek tájékoztatót hogy miben tudnak segíteni!Köszönöm!

Gyula írta...

Jó napot kívánok!Szeretnék minnél többet tudni az állásokról!Szeretnék hajón dolgozni!Felszolgáló a szakmám de sajnos angolul nem tudok!Kérem küldjék el miben tudnak segíteni!Köszönöm Gyula!Email címem:birogyula3@citromail.hu

Fizimiska írta...

22 éves srác vagyok. Angolul alapfokon beszélek. A párommal mennénk ki külföldre, aki sajnos semmilyen nyelvtudással nem rendelkezik. Mindenféle munkalehetőség érdekelne bennünket. Kérem, küldjenek állásajánlatokat a: kunosbalint89@gmail.com e-mail címre.

jokair írta...

19 éves lány vagyok és külföldön szeretnék szállodában és hajón mosogatóként vagy szobálányként dolgozni alapszinten tudok németűl beszélni.ajánlatukat a jokair@freemail.hu-ra várom ha lehetőség lenne személyesen is beszélnünk eltudnék menni szekszárdra előre is köszönöm Jókai Renáta

jokair írta...

19 éves lány vagyok a párommal szeretnék külföldön dolgozni én alapfokon beszélek németűl ő viszont nem tud semmilyen nyelven fodrász végzetségem van neki pedig kömüves szállodában vagy hajon szeretnénk elhelyezkedni mint mosogató szobalány takarító konyhai kisegítő.Kérem küldjenek állásajánlatokat.jokair@freemail.hu előre is köszönöm Jókai Renáta

Unknown írta...

24 éves lány vagyok jelenleg is külföldön dolgozom... szeretnék hajón dolgozni a német nyelvet itt kint kezdtem pár hónapja más nyelv tapasztalatom gyakorlatom nincs...Vendéglátásba otthon vagyok az egyik szakmám. Nagyon érdekelne a munkalehetőség egyike amennyiben van. marietta890316@freemail.hu email címre ha küldenétek tájékoztatót azt nagyon megköszönném...Szép napot Üdv: Marietta :)